ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΗΛΕΤΚΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ / ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Για υποβολή αίτησης για ηλεκτρολογικό έλεγχο εσωτερικής εγκατάστασης θα πρέπει να ακολουθηθούν τα πιο κάτω βήματα.
1. Η αίτηση θα γίνεται σε κλειστό φάκελο που περιέχει όλα τα απαραίτητα έντυπα και σχέδια και τοποθετείται σε κιβώτιο που θα βρίσκεται στον πάγκο υποδοχής του κάθε Περιφερειακού Γραφείου. Υπάρχει επίσης δυνατότητα να υποβληθεί αίτηση στα γραφεία της ΑΗΚ στο Παραλίμνι, στην Κακοπετριά και στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στη Λινόπετρα Λεμεσού.
2. Στον φάκελο με τα έντυπα και σχέδια θα αναγράφεται ο αριθμός του φακέλου της υπόθεσης. Εάν ο φάκελος που θα υποβληθεί αφορά άλλη Περιφέρεια, τότε θα αναγράφεται πάνω στο φάκελο και το όνομα της άλλης Περιφέρειας
3. Τα κιβώτια με τις αιτήσεις θα ανοίγονται δύο φορές την ημέρα και θα εξετάζονται είτε την ίδια ημέρα είτε την επομένη. Σε κάθε κιβώτιο θα υπάρχει κατάλογος με αύξοντες αριθμούς για να διατηρείται η σειρά προσέλευσης στον οποίο θα μπορεί ο αιτητής να αναγράφει το όνομα του, τον αριθμό της υπόθεσης π.χ. 400100100 και θα υπογράφει.
4. Όλα τα απαραίτητα έντυπα για την κάθε περίπτωση περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα της ΑΗΚ και θα μπορούν να κατεβούν και να συμπληρωθούν είτε με το χέρι είτε ηλεκτρονικά
5. Οι κατηγορίες των περιπτώσεων είναι οι ακόλουθες:
- Έλεγχος νέας εγκατάστασης και Επανέλεγχος υφιστάμενης εγκατάστασης μετά από αλλαγές
- Έλεγχος Μικρής Κλίμακας
- Έλεγχος για Προσωρινή Μονοφασική Παροχή
- Έλεγχος Φωτοβολταικών Net Metering
- Έλεγχος Φωτοβολταικών Net Billing
- Έλεγχος Φωτοβολταικών στην Ανταγωνιστική Αγορά
6. Μετά την εξέταση της αίτησης, ο αιτητής θα ενημερώνεται για την ημερομηνία του ελέγχου από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Χρηστών Δικτύου - Έλεγχος Εγκαταστάσεων μέσω EMAIL. Σε περίπτωση που η αίτηση είναι ελλιπής, ο αιτητής θα ενημερώνεται μέσω EMAIL και θα καλείται να υποβάλει και πάλι τα έντυπα που δεν ήταν ορθά συμπληρωμένα ή δεν επισυνάπτονταν. Στην περίπτωση ο αιτητής θα πρέπει εντός μίας εβδομάδας να ανταποκριθεί διότι σε αντίθετη περίπτωση ο αρχικός φάκελος θα καταστρέφεται.
7. Σε περίπτωση που θα πρέπει να καταβληθεί χρηματικό ποσό, ο αιτητής θα λαμβάνει το ανάλογο τιμολόγιο και πάλι μέσω EMAIL και θα προχωρεί με την πληρωμή του τιμολογίου με τον τρόπο που ισχύει μέχρι σήμερα.
8. Ο αιτητής θα λαμβάνει επίσης EMAIL που θα προτρέπει τον αιτητή να υπογράψει σύμβαση με πάροχο πριν τον έλεγχο της εγκατάστασης.
9. Σε περίπτωση επανάληψης του αρχικού ελέγχου λόγω αποκλίσεων ή παραλήψεων στην εγκατάσταση θα αποστέλλεται και πάλι μέσω EMAIL το χρεωστικό τιμολόγιο το οποίο αφού πληρωθεί θα αποστέλλεται αντίγραφο της πληρωμής στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Χρηστών Δικτύου για να οριστεί νέα ημερομηνία ελέγχου.
10. Όλα τα πιο πάνω αποτελούν την πρώτη Φάση όσον αφορά την υποβολή αίτησης για έλεγχο εγκατάστασης ή φωτοβολταϊκού. Θα ακολουθήσει σύντομα η δεύτερη Φάση κατά την οποία η υποβολή αίτησης θα γίνεται ηλεκτρονικά. Για τη δεύτερη Φάση θα ενημερωθείτε αν καιρώ το δέοντι.