Τροποποίηση Διεύθυνσης Υποστατικού: Η αλλαγή ονομασίας της οδού ή/και αλλαγή του αριθμού γίνεται με έγγραφο βεβαίωσης από Κοινοτικό Συμβούλιο ή Δημαρχείο. Η βεβαίωση αυτή γίνεται δεκτή μέσω ταχυδρομείου ή με προσωπική επίσκεψη από τον πελάτη στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών
Αλλαγή Ταχυδρομικής Διεύθυνσης : Αλλαγή Ταχυδρομικής Διεύθυνσης γίνεται μετά από αίτημα του πελάτη γραπτώς ή προφορικώς ή και με προσωπική παρουσία του πελάτη στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών. Στις περιπτώσεις νομικών προσώπων (πχ εταιρειών) η αλλαγή γίνεται μετά από επιστολή σφραγισμένη και υπογραμμένη από μέτοχο ή Διευθυντή ή εξουσιοδοτημένο άτομο που αντιπροσωπεύει νομικά την εταιρεία.
Διόρθωση ονόματος : Γίνεται μετά από λανθασμένη καταχώρηση ή λόγω αλλαγής ονόματος/επιθέτου, αφού ο πελάτης παρουσιαστεί μαζί με την ταυτότητα του σε ένα από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης της ΑΗΚ. Για αλλαγή ονόματος εταιρείας ο πελάτης χρειάζεται να παρουσιάσει πιστοποιητικό μετονομασίας της εταιρείας και πιστοποιητικό μετόχων.
Νέα τηλέφωνα επικοινωνίας : Γίνεται μετά από γραπτή ή προφορική επικοινωνία σε ένα από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών
Τροποποίηση Ηλεκτρονικής Διεύθυνσης του πελάτη ή καταχώρηση νέας Ηλεκτρονικής Διεύθυνσης του πελάτη : Γίνεται για παραλαβή του λογαριασμού μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
σχετική αίτηση που απο στέλλεται με φαξ ή email ή παραδίδεται στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΗΚ.